top of page

10 parimat soovitust KRANIOSAKRAALTERAPEUDILT, Merliis Sulelt

Olen kokku pannud 10 parimat soovitust, mis võiks olla Sulle toeks iga päev. Tule loe neid uuesti just siis kui tunned, et vajad seda. Peale soovitusi leiad infot kraniosakraalteraapia kohta ja infot minu teekonnast selle teraapiavormini, millega toetan kliente juba 6 aastat.

Merliis Sulg, Kraniosakraalterapeut Bliss Teraapiakeskuses

  1. Keskendu sellele, mis on praegusel hetkel hästi. Isegi kui kõik tundub halvasti, siis küsi endalt küsimus: kus on selles hetkes ressurss, mis on siin positiivset? Leides see, pane fookus positiivsele. See aitab luua tervenduseks ja rahunemiseks parema keskkonna.

  2. Kuula oma keha ehk kui kehas on valus või paha tunne, siis keha üritab Sulle millestki märku anda. Mida Sa peaksid teadma? Mida peaksid tegema selles olukorras?

  3. Puhkus ja lõdvestus on sama oluline kui pingutus. Kipume endalt muudkui nõudma ja ootama tulemusi, pannes end pideva pinge alla. Kui lubad endale piisavalt puhkust, siis tulevad head ideed, inspiratsioon ja visioonid iseenesest.

  4. Usalda oma sisemist tarkust ja sisemist tervendajat, Sinu keha ja vaim on võimeline isetervenema igas olukorras, kui ressursse on piisavalt. Ressurss = energia, puhkus, hea toit, rahulik keskkond ehk lõdvestus.

  5. Vaatle, kas elad lõdvestuse ja puhke seisundist lähtuvalt või võitluse ja põgenemise seisundist ehk oled pidevalt pinges ja ärevuses. Kuidas saad end viia lõdvestusse?

  6. Vähenda oma mürafooni närvisüsteemile. Erinevad stiimulid, mis päeva jooksul sisse sõidavad kurnavad ja väsitavad meie närvisüsteemi (telefonikõned, pinevad vestlused, liiklusmüra, tehisvalgus, suures rahvahulgas olemine, tingimused, kus ei saa end lõdvaks lasta).

  7. Tunneta oma keha ehk ole kontaktis oma kehaga, viies oma tähelepanu päeva jooksul erinevatesse kohtadesse oma kehas ja märgates seal toimuvat.

  8. Tervenda end ja oma lähedasi puudutuse abil ise. Kui kuskil on raske tunne või pinges olemine, aseta oma käsi sinna ja lõdvestu, ole kohal ja tunneta, luba kõigel olla ning kogemus muutub.

  9. Too tähelepanu praegusesse hetke, sest tervenemine toimub vaid siin ja praegu. Kas räägid endale lugu ja hoiad selle looga end minevikus ja kannatuses? Too end siia ja praegu, mis tunnet see hetkel kehas tekitab?

  10. Lõpetuseks annan Sulle tervenemise kuldreegli: 1. Mis tunne see on? 2. Kus see kehas on? 3. Mida sa seal kohas koged? 4. Luba kõigel olla ja vaatle.


"13 aastat kogemust terapeudina on näidanud, et keha talletab endas kõik traumad ja pinged. Nende vabastamine on tervenemisel oluline osa."

Oled oodatud eraseansile, kus leiame üles Sinu kehas talletunud pinged ja traumad. Et see mis olnud, ei mõjutaks Sind täna ja saaksid end sellest vabastada.

Vastuvõtule saad registreerida vajutades nupule:





MIS ON KRANIOSAKRAALTERAAPIA?


Biodünaamiline Kraniosakraalteraapia on sügav kehateraapia, mis põhineb kehale omaste terviseväljenduste kuulamises ja toetamises. Kõikides rasketes, füüsilistes või emotsionaalsetes olukordades on tervis (ehk sisemine tasakaal) alati olemas. Toetades keha struktuuri kerge puudutuse ja kohaloluga parandame me kesknärvisüsteemi.

Selle teraapia ilu seisneb selle lihtsuses. Kraniosakraalteraapia praktik võtab neutraalse positsiooni ja laseb raviprotsessil areneda seda toetades. Praktiseerija on huvitatud keha kudede sisemistest ümberkorraldustest vedelikkehas ning energeetilistes ja emotsionaalsetes kihtides, et toimuks liikumine parema tervise poole. Teraapia loob turvalise ruumi traumaatiliste kogemuste esiletulemiseks kehast ja sujuvaks lahendamiseks, ilma et see oleks üle jõu käiv või uuesti stimuleeriv.

Kogu seansi ajal toetatakse klienti erinevate spetsiifiliste käteasenditega, kohalolu ja vajadusel ka verbaalsete küsimustega. See loob turvalise pinna, et kliendi süsteem saaks hakata vabastama pingeid, mis on kehas, närvisüsteemis või emotsionaalsel tasandil.



MINUST


Asusin enese avastamise teele juba 23 aastaselt ja siis tekkis ka sügav taipamine, et see on just see, mida ma tegema peab. Sellest ajast alates olen õppinud erinevaid teraapiameetodeid ja käinud läbi lugematul arvul kursusi, et mõista inimolemuse sügavusi ja keha tervenemismehhanisme. Olen töötanud terapeudina 13 aastat ja hoidnud ruume naistele, keskendudes just Naiste sisemaailma toetamisele, Naiste ringide hoidmisele ja suhetele laiemalt.

Kraniosakraalteraapia juurde jõudsin 6 aastat tagasi ja tänaseks on see üks põhiline teraapiaviis, mida ma oma töös kasutan.


Merliis Sulg, Kraniosakraalterapeut


 

21.03.24 alustame 21 päeva kestva SISEMISE ALLIKA ÄRATAMISE MEDITATSIOONIDEGA. Kui teed iga päev seda meditatsiooni, siis vabaned raskusest oma kehas, kahtlemisest ja ebakindlusest ning tunned end kergelt ja kohalolevalt, nautides elu just nii nagu see on.

 




Igaühes meist on olemas energiaallikas, mis toodab energiat lõputult ja peatumata. Eluenergia voolab meie selgroos ja on vähemal või rohkemal määral meile Elu jooksul kättesaadav. Siiski on meil kombeks rasketes situatsioonides mõned tunded enda sisse ära peita ja endale hinnanguid anda või mingil viisil enda loomulikku eluenergiat pärssida. See pärssimine võib tulla ka väljastpoolt ning panna meie Sisemise energiallika kinni.

Varem või hiljem hakkab see aga kuidagi tundma andma. Enesetunne pole nii hea, meel pole rõõmus või motivatsioon kaob ja ligi hiilib masendus.

Sisemise allika äratamise meditatsioon aitab vabastada neid pingeid ja tundeid, mis meie alateadvuses või kehas kogunenud on ja takistavad meie potentsiaalil väljenduda.

See on aktiivmeditatsioon, mis paneb orgastilise elususe energia sinu kehas taas liikuma ja aitab vabastada neid pingeid, mis igapäevaselt kuidagi kogunenud on. See juhtub tavaliselt alateadlikult ja automaatselt.


Oled alati oodatud!


Merliis Sulg





89 views

Recent Posts

See All

Kommentare


bottom of page